terça-feira, setembro 30, 2008

Já há novas datas!

Pois assim é, o projecto "Artistas em Ruta" que levará a Marful por Castilha e Madrid já tem datas para os concertos:

25 de Novembro na Sala Ávalon, Soria.

27 de Novembro na Sala Garcilaso, Toledo.

29 de Novembro em Segovia.

1 de Dezembro na Sala Clamores, Madrid.

Embora a nós nos fiquem longe, sabemos que haverá muita gente a desfrutá-lo por aí.

domingo, setembro 21, 2008

aCentral Folque

Em vieiros sai uma entrevista a Ugia Pedreira em que fala da apertura da Central Folque, esse maravilhoso espaço de educaçom e criaçom musical que começou há sete anos em Lalim. Para todas as pessoas que estades picadas polo verme da música, é uma boa oportunidade, nom a deixedes passar.

sexta-feira, setembro 19, 2008

Pedro Pascual na Rádio Galega

O próximo domingo 21 de Setembro, o nosso Pedro Pascual vai falar-nos das cinco músicas que o marcaram para o programa "Extrarradio" da Radio Galega. Será sobre as 11 da manhám.
Admitem-se apostas, atrevedes-vos? Se alguém adivinha seguro que teremos algum prémio!!
Lembrade que o nosso endereço electrónico é: clubedefansmarful@sapo.pt.

sexta-feira, setembro 05, 2008

Crónica intimíssima

Por fim esta fam_namber_guam que vos tem habitualmente ao dia de tudo tudo o que sucede com Marful, tivo a oportunidade de compartir um concerto íntimo com a idolatrada/idolatrados.
Tudo começou num pub pontevedrês com muita solera. Uma colecçom de vinilos fazia esperar que a escolha fora a acertada. E começamos com as provas de som.



Depois do trabalho -algumas cansamos só de estar de espectadoras-, nada melhor que uma boa ceia para tomar forças.



E o concerto. Lástima, havia pouco espaço e muita gente polo que as fotos tiveram que ser tiradas sempre desde o mesmo lugar. Se a isso engadimos que nom havia muita luz -em nenhum sentido- e que a fotógrafa era menos que amateur... Teredes que desculpar.



Os temas novos soaram bonitos, houvo alegres e profundos, pasodoble e jota, percursos de Vigo a Lugo passando por Holguín, cançons de amor, de paixom até o orgasmo. Mas sim, nom vos podedes perder as novas criaçons, uma saiu de ali com a sensaçom de que certeza, continuam a ser os meus, os nossos Marful, que a admiraçom está justificada e a paixom inquestionável. Desfrutem!

quarta-feira, setembro 03, 2008

Citas

Lembrade, amanhám 4 de Setembro, no pub La Cabaña de Ponte Vedra, a partir das 23:30 horas, concerto intimíssimo de Marful!!
Pensade que é o penúltimo dos intimíssimos, essa gira tam especial, nom perdades a oportunidade.

Outra cita para escoitar a música de Marful será esta quinta-feira e sexta feira (5 e 6 de Setembro) no Teatro Principal de Santiago de Compostela, ponhendo música a um documental sobre o projecto "férias em paz" que traz meninas e meninos do Saara, passar o verao na Galiza.

Da mesma maneira, lembramos-vos que Nordestinas está este sábado 6 de Setembro em Ferrol, no "Acústico Feminino". Será no Teatro Jofre às 21:00 horas.

segunda-feira, setembro 01, 2008

E continua...

Sobre o concerto do Festival de Sines no blogue de nome cronicas da terra

Mostraram em Sines, porque são provavelmente, a mais interessante banda folk galega da actualidade. Ugia Pedreira, com todo seu sangue na guelra, continua a encher o palco. Os manos Pascuais (sobretudo Pabro, o clarinetista baixo) são grandes músicos, mestres na arte de fundir a música rural, das tabernas galegas, com danças da américa latina (de Cuba a Argentina) trazidas pelos seus emigrantes. Num projecto em que Gaudi Galego (ex-Berrogüetto) nem precisa vir cá à frente mostrar os seus dotes vocais, está tudo dito. Mais uma apresentação arrebatadora, belíssima e extremamente emotiva, em que conseguimos achar graça a um par de dois homens a (muito bem) dançar o tango.