sábado, junho 18, 2005

Concertos

Por mais que nos pareça inacreditável as programadoras e programadores dos actos culturais do verao ainda nom contrataram Marful. Várias representantes deste clube de fans investigaram as causas desta ausência tam notável e descobriram com completa surpresa como a maior parte das pessoas que podemos denominar "gestoras sociais" respondiam às suas perguntas com respostas como estas que extractamos aqui:


" O certo é que Marful nos parece um dos melhores grupos galegos em activo, mas o seu carácter inovador é muito arriscado"


" A sua música mereceria um papel protagonistas nos nossos concertos, e como nom podemos dar-lho, preferimos que nom desmereçam num papel secundário"


" Sim, sim, o jazz misturado com o folque estám muito bem, mas nom levam nem uma soa gaita"


" Nós contrataríamo-los, mas de quem venhem sendo? Porque nem na TVG os vi"


" Mas, estám ou nom estám subvencionados?"


Foram-nos dando outras motivaçons igual de espúreas, mas no nosso auténtico desejo de chegar ao fundo das cousas, decidimos nom deixá-lo inquérito aí e pergunta trás pergunta chegamos a uma informaçom em exclusiva.

Mesmo antes de que Marful conheça estes dados, nós podemos confirmar que em breve vam começar as negociaçons para levá-los em concerto. Sabemos que ainda ficam muitas pessoas com bom gosto, musical, é claro, que pretendem extender este bom gosto por diversos espaços-tempos:
O Congresso de Lusitanistas que se celebrará em Compostela entre o 18 e o 23 de julho tratará de esquecer por um tempo os seus estudos e investigaçons sisudas para gozar em directo da música de Marful.

Noutro espaço-tempo, o Ardora, local completamente recomendável para ver outra forma de organizar e desfrutar a cultura -e nom só-, tratará também de combater a calor do verao com a outra calor, a humana que levam estes músicos e cantante lá por onde passam. O Ardora, sito na praia de Fonforrom, no Porto Doçom, está também pronto para começar as negociaçons.


E como nom, as nossas sócias serám informadas de primeira mao de todas as novidades que se vaiam produzindo.

3 comentários:

Plattdorf disse...

Porto Dozón? Onde é iso?

Fam_namber_güam disse...

Pois é o mais conhecido como Porto do Som (nom estou certa de que o topónimo seja um ou o outro, investigarei e confirmarei)
Fam_namber_güam

Plattdorf disse...

Acabaramos...
Investigue, investigue