domingo, novembro 27, 2005

Notícias frescas

Nas últimas semanas a nossa cantante favorita, Ugia Pedreira, sai referenciada em multitudes de lugares, virtuais ou reais, sempre emocionais.
Encontramos uma entrevista em vieiros em que se lhe pergunta pola tradiçom musical galego-portuguesa. A desculpa a tristemente fracasada candidatura do Património Imaterial Galego-Português. Essa desculpa serve para falar nom só da tradiçom compartida, mas também dos projectos musicais em que está envolvida.
Na página do conservatório folque de Lalim encontramos mais informaçom sobre esta imensa criadora. Sabemos entom que dirige o espaço sonoro da obra "Os homens só contam até três" de Antom Lopo. Esta obra vai estrear-se o dia 2 de dezembro no Salom Teatro e com ela estrea-se a cançom original composta por Ugia e o nosso acordeonista favorito, Pedro Pascual.

E embora já tenha passado, nom podemos deixar de refenciar as duas últimas actuaçons de Ugia das que temos notícia. Este passado sábado 26 estivo em concerto em Mera (Oleiros) em companhia de Guadi Galego, outra dessas cantantes que nos podem pôr a pele de pita. Dous dias antes, a quinta-feira 24 de novembro, estivera num recital contra a violência de género que tivo lugar no CGAC.

A nossa caríssima Ugia nom pára, e nós, que nom conseguimos seguir-lhe o ritmo!!!!!

Sem comentários: