sábado, fevereiro 24, 2007

Mais uma vez: a magia


Ontem, esta fam namber guam que vos fala, estivo a ponto de nom ir ao concerto de Marful em Vigo. Afinal, graças à generosidade (e o carro) doutras fans pudem estar ali e sentim que, de nom ter ido, perderia mais uma vez a magia.
O concerto de ontem em Vigo foi cativador, a formaçom habitual em sexteto e os colaboradores especiais figêrom-nos sentir um bocado mais felizes, figêrom que nos pugéramos em pé para dançar e acompanhá-los, que nos emocionássemos com eles, que cantássemos, que déssemos graças por ter tam perto e tam a mao tanta qualidade musical e que nos voltássemos a pôr em pé para aplaudir e agradecer-lhes essa noite.
Como sempre, um concerto diferente de cada vez, presidido por dous sifons abraçados em posiçom de dança, com emotiva homenagem a Zeca Afonso no 20 aniversário da sua morte e com a única ausência (lástima) de Guadi Galego às vozes.
E ainda que esta vez tampouco estivo presente a nossa fotógrafa oficial e oficiosa, pensamos que algo se pode fazer com os nossas precárias tentativas de capturar um pedacinho. Iremos-vos oferecendo proximamente as imagens dessa noite fantástica.
Desde aqui, os nossos desejos de que Ugia cure essa garganta quanto antes e de que o espectáculo poda repetir-se todas as vezes.

2 comentários:

Anónimo disse...

Como ti ben dis cada concerto é diferente. Foi un pracer deixarse engaiolar pola súa música unha vez mais, como se fose a primeira, e escoitar antes e despois do concerto aquelas orquestinas que voltan do pasado nas gravacións do tío dos irmáns Pascual, foi realmente máxico.

Fam_namber_güam disse...

e pensar que eu quase nom vou :-). Obrigada!