domingo, março 19, 2006

Cada concerto de Marful: uma surpresa (fam nº 17 dixit)


Foi outra vez em Ponte Vedra, quase um ano depois de que este clube de fans se começasse a gestar. Estivemos ali para ficar mais uma vez emocionadas. E sim, cada concerto de Marful uma nova surpresa. Escuitamos os temas com as colaboraçons de Xacobe Martínez e Luis Alberto Rodríguez, como vam soar no disco.


As meninas do clube de fans fomos oferecidas com Menina, "Menina é feita, é grande, é dura". Nom temos imagens desse momento porque toda a nossa atençom estava posta num único ponto: no coraçom.



Do resto do concerto sim temos imagens, lástima que a Luzinha nom estivesse por ali para tirar fotografias de qualidade. Imagens de Ugia que cantou, dançou e jogou emcima do cenário como se fosse o seu hábitat natural. Imagens dos músicos quando tocaram sós um tango delicioso, nem doce nem amargo, talvez nem sequer melancólico.

E o convite a todas, as que estávamos ali e as que nom, para acompanhá-los no lançamento do disco o 16 de junho em Compostela.

2 comentários:

Anónimo disse...

estiven ali e pensei que me derretia.
moita emociion moito corazon vida alma pasion tension relax
un concerto ben cargado de sentimentos
tiven un dia infernal de traballo entrei no concerto e sentin que non estaba solo, sentinme mais humano

Fam_namber_güam disse...

em breve poderedes ver nesta página uma pequena mostra do concerto -se somos capazes de salvar as dificuldades técnicas:-)-