segunda-feira, novembro 14, 2011

E o 17 a Narom

















Nom há escusa, para quem perdeu a sua oportunidade em Ponte Vedra, tem uma nova esta semana em Narom, é o 17 às 20.30 horas no Pazo da Cultura de Narom.

Mas quem nom pode estar de forma real, em carne e osso, sempre podem deixar voar a sua enveja com estas fotos e esta recriaçom do concerto de Ponte Vedra.

Lá, Marful foi mais uma vez uma oportunidade de seduçom, uma entrega apaixonada e audaz, como corresponde à paixom e a audácia dos marfules.
Aqui vos deixo uma crónica escrita e fotográfica (com fotos de Fabio Arias) do que ali aconteceu:

As palavras desde o palco figerom referência ao amor sem hipotecas, ao amor cheio de fantasia que luita contra as monotonias e costumes. Voltou-se a nomear a teoria Pedreira sobre o Conismo é dizer, fazer o que a uma lhe saia da Cona que é ouro líquido e nom "xaula" ( vale chicas!!!!). Falou de Marim e da cançom interpretada por Sara Montiel, "Eu de Marín ausenteime". Do Leverelem como aquel manifesto que a Rasga portuguesa (ou galega) nom aceitou por demasiada retranca e pouca evidência. Do idioma francês como língua do amor junto com o galego e agradecendo ao galego que nom estivera em França pois Paris jà o teria massacrado como o galo ou o bretom.

Sem comentários: